WEJŚCIE DO SERWISU IOK
Internetowa Obsługa Klienta
Aktualną wysokość opłat, saldo, zaksięgowane wpłaty, rozliczenia zużycia wody i CO, itp. można sprawdzać poprzez stronę internetową (IOK).
Korzystanie z IOK nie zmienia dotychczasowego sposobu otrzymywania powiadomień o wysokości salda, naliczeniach opłat, rozliczeniach wody i ogrzewania, itp.
Dostęp do serwisu IOK mogą uzyskać właściciele lokali zarządzanych przez naszą spółdzielnię.
Aby uzyskać hasło, należy wypełnić wniosek i złożyć go w administracji osiedla lub sekretariacie spółdzielni (pokazując dokument tożsamości).
Informujemy, ze serwis iOK działa w ramach prowadzenia rozrachunku z tytułu używania lokalu. Dodatkowe dane nie są gromadzone ani nie są przekazywane innym podmiotom.
Pytania w sprawach dotyczących korzystania z serwisu prosimy kierować na adres: iok@sm.tczew.pl.
Wyjaśnień salda rozrachunku można dokonywać w punkcie informacyjnym, tel. 58-530-41-70.
Opis serwisu
- Po zalogowaniu do iOK można zobaczyć aktualne saldo. Więcej informacji uzyskuje się klikając na adres lokalu.
- Kolumna Obciążenia prezentuje wysokość miesięcznych opłat eksploatacyjnych. Kwoty prezentowane pochyłą czcionką stanowią wartość przewidywaną (symulację), ponieważ pochodzą z tzw. okresów niezamkniętych księgowo.
- W kolumnie Korekty znajdują się najczęściej wyniki rozliczeń zużycia wody, podgrzania wody i centralnego ogrzewania, itp.
- Dokładniejsze informacje można obejrzeć po kliknięciu na oznaczeniu roku i miesiąca. W podobny sposób można uzyskać dostęp do danych z poprzednich lat.
- Data przy pozycji Wpłata bankowa oznacza dzień, w którym pieniądze wpłynęły na rachunek spółdzielni.
WEJŚCIE DO SERWISU IOK